سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه علمیه،علما،اساتید و طلاب استان فارس به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با صدور بیانیه ای مراتب شکر گزاری خود را ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز در این بیانیه آمده است: خدای بزرگ و منان را خالصانه سپاس و شکرگزاریم که با لطف و عنایت بی کران خود دعاهای خالصانه مردم ایران اسلامی را مستجاب و علمدار سرافراز انقلاب ، سلامتی خود را بدست آورد و شور و شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران مضاعف گردید.

این بیانیه می افزاید: بر همگان روشن است که ولایت فقیه سند اصلی خیمه نظام و و انقلاب اسلامی است و نعمت وجود رهبری حکیم ،عادل،شجاع، تیزبین،دوراندیش،با درایت و فقیهی عادل و خبره در طول تاریخ انقلاب اسلامی چه در دوره حضرت امام (ره) و چه در دوره مقام معظم رهبری عزیز که سربلندی و عزت و افتخار جهانی ایران اسلامی را تضمین کرده است، همواره ملت ایران را به تضرع و خشوع و شکر به درگاه خدای متعال واداشته است.

مجموعه بزرگ حوزه علمیه استان فارس،علماء،اساتید،مدیران،مبلغان و طلاب حوزه این استان،ضمن ابراز خوشحالی و سپاس به درگاه احدیت منان همراه با مردم مومن و انقلابی در آئین های شکر و سپاسگزاری سلامتی مقام معظم رهبری ،حضرت آیت الله العظمی خامنه ای شرکت خواهند نمود و از خدای متعال طول عمر با عزت، سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را طلب خواهند نمود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha